♥ Onsdag

Hejsss.
Idag har jag ridit både indy och chuck. Det gick bra, nu sitter jag här och gör ingenting :D

Chuck:
Det gick jätte bra fast när vi red brevid rakbanan började han att typ börja skena (eller han tänkte) för det var massa hästar där och vi har aldrig ridit när det varit hästar där, så när jag tog tag i han började han hoppa o stegra så han knockade mej på kinden "/
Jag red i hans nya "mössa" han var jätte söt i den, jag har tyvär ingen bild :(

Indy:
Det gick bra, jag skrittade bara och travade lite grann. Han lyssnade bra på skänklarna och sånt. Vi tog bara en kort tur, imorgon blir det nog en lite längre.

Här kommer några redigerade bilder (www.photofunia.com)


lindas


Kommentarer
Postat av: Petra

svar: Ja jag har gjort den designen. Jag ska nog sluta att fixa designer åt andra nu då jag inte har så mycke inspiration längre. Men mejla mig med önskemål och bifoga med bilder och vad det ska stå så kan jag nog göra det.

2009-07-10 @ 19:20:37
URL: http://petrasphoto.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Kikar in...

2009-07-11 @ 09:27:07
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kommer snart