♥ Onsdag

Hej.
Nu har vi inte bloggat på nån dag. Frida är på nån gohtia cup nån stans, vet inte vars x) Idag har jag varit i stallet typ hela dan, jag red chuc med pappa och han var jätte fin :D Sen red jag indy på slätten, det var minst djur där då då red jag dära. När jag var färdig i stallet åkte jag och mamma till stöcke och kollade på Eva Jonsson träningen.

DAGENS NYHET:
haha det är så himla kul. Mamma var och hanlade och hon band laban utanför, nån hade knäppt loss han eller att han hade tagit sej loss själv. Men i allafall så skenade han till mamma (inne i affären) hahahahahahahah.

Bilder från eva jonsson träningen:


Några andra bilder:


Bild 1: Rebecka och Kodac
Bild 2: Vanja och Gullan
Bild 3: Theres och Rocky
Bild 4: Jordgubbar, mummss!
Bild 5: En blomma

lindas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kommer snart