♥ Onsdag

Hejss!
Idag bev jag väckt vid kl 8. Jag och bubbe gick och pantade alla burkar som jag sammlade igår. Det var ju trav i lycksele. Det blev 99,50 kr, rätt bra ändå för att vara på en tisdag. Sen vid kl 10 cyklade jag och bubbe till stallet. Jag mockade och sånt, indy fick vila. Sen tränade jag chuck i stöcke han var suuuuuuuuperduuuuuuuuper duktig. Vi hoppade 2 vanliga räcken osså en kulvert där det stog stöcke ponnyförening, han sprang mot hindet så han är inte nå tittig:D

Igår red jag med emma hon red indy osså jag red chuck, osså emmas kompis lina red viola. Vi red långslingan och både ryttatare och hästar blev trötta och svettiga.

JAG FYLLER 13 IMORGON, GRATTA:D

Här kommer några bilder.



Bild 1: Indyyyy:)
Bild 2: En glass "staty" ( vet inte hur det stavas [: )

lindas

Kommentarer
Postat av: -

Grattis:D

2009-07-02 @ 19:58:41
Postat av: Emma

GRATTTIIIS ÄN EN GÅNG :D

2009-07-03 @ 18:27:18
URL: http://emmanormark.blogg.se/
Postat av: Rebecca

grattis i efterskott;)

P.s det ser ut om att indy är vig;p

2009-07-08 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kommer snart