♥ Torsdag

hejj, nu har vi inte bloggat på länge en nuär det dags. Detta har jag gjort sen jag bloggade sist..
Måndag:
Jag och mamma var i sundsvall för att chuck skulle opereras, så medans han opererades gick vi på hööks och birsta, jag köpte ett par ridbyxor på hööks och 1 tröja från kapphal.
Tisdag:
Jag var med tove och sen sov jag hos henne i vindeln, vi red i skogen, jag red bomben och tove red pinglan, det gick bra. Vi galopperade över en åker och bomben sprang ifrån pinglan :] Sen på kvällen såg vi "vi hade i allafall tur med vädret igen" den var rätt bra.
Onsdag:
Det var hoppträning i vindeln så jag red en vit häst som hette Dexter han var lite seg men han var jätte fin att rida, vi hoppade ett räcke på ca 1 meter, han var jätte duktig. Tove red pinglan :)
Idag:
Idag tävlade jag Indy i LB det gick rätt bra fast han var lite seg, vi hade lite otur och rev ett hinder annars var han duktig. Det var platta "skollor" på ena sidan och lite djupare på andra sidan. Om det inte hade varit platta hade vi inte rivit. Imorgon ska jag tävla LA, och på kvällen ska tove sova här :)

Rösta på  "ridstövel"  http://www.ridstovel.se/?boot=599

Bilder från 11-12 juli (övik)

älskar bilden:)




Kommentarer
Postat av: erika

Hej missa inte min bloppis från 40 kr (fri frakt) välkommen att fynda :-D

2009-07-25 @ 18:41:34
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: erika

Hej missa inte min bloppis från 40 kr (fri frakt) välkommen att fynda :-D

2009-07-25 @ 18:42:39
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kommer snart