♥ Måndag

Hejss!
Idag blev jag väckt vid halv 9, då låg jag en stund i sängen och för att inte sommna om var jag tvungen att sätta på tv;n och datorn :-)
Vid 10 cyklade jag och bubbe till stallet, när jag kom dit började jag att mocka åt indy och chuck. När jag var färdig med det tog jag in chuck och red han det gick rätt så bra fast han testade mej men jag hade pisk med mej som tur var. Det gick bra när vi kom till skogen, föresten vettni va chuck gjorde när jag red han med mamma i skogen igår? Han rullade i djupsanden ;O hah busunge :-)

Efter jag hade ridit chuck red jag indy och jag hoppade några hinder som var i skogen (terräng hinder) det gick bra:)

Sen på kvällen åkte jag och mamma o bada i stöcksjön det var skönt Laban paban badade också :D



Bild 1: Indyyyyy bus:)
Bild2: Chuck:)


lindas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kommer snart