♥ Söndag

Hejss.
I fredags var jag i lycksele på trav, jag sammlade burkar och det blev 102,50 kr. Digge startade i sista loppet och han kom 2a så vi kom typ hem vid halv 2 tror jag. Sen vid kvart i 8 på lördan åkte jag och mamma till dalarna. Vi lämnade tillbaka king och tog chuck istället. Det tog typ 7/8 timmar dit, jobbigt! Sen när vi hämtat han började vi åka hem igen. Vi fick me ett glengordon träns med han typ:)
Sen idag red jag chuck det gick bra ska rida han imorgon ockås. Vi släppte ihop ndy,chuck och digge det gick inte så jätte bra för digge vaktade indy som om indy var ett föl och digge hans mamma :P

Vi var inne på hööks i gävle och köpte lite saker: En jätte snygg förbygel, ett pannband och ett par skydd åt indy.



Här kommer bilder från helgen.



Bild 1: Chucks nya förbygel
Bild 2: Chucks nya pannband
Bild 3: Indys nya skydd
Bild 4: Digge
Bild 5: Chuck och Indy
Bild 6: Ett föl som fanns hos hon vi köpte chuck av
Bild 7: Indy är galen
Bild 8: Chuck


lindas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kommer snart