♥ Tisdag

Hejjs, Linda was here ;)
Igår sov ju Frida över hos mej det var kul. Jag vaknade vid halv 8 och Frida lite senare;) När hon vaknade spelade vi monopol, hon vann 2 gånger och jag vann 1 gång. Sen cyklade vi till stallet, eller jag cyklade till stallet och hon hem til sej. När jag kom till staller red jag King med ilja (han körde sin häst Myran), När jag kom in med King red jag Indy barbacka det gick jätte bra. När jag kom in med Indy borstade jag 5 hästar.
Hästarna jag borstade:
Indy, King, Digge, Kellie och Zusandy.

Sen vid halv 5 kom hovslagaren och skodde King, han var rätt så duktig.




lindas

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack så mkt (:

2009-06-16 @ 21:39:02
URL: http://spetson.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :)

Jag svarar på kommentarer :D

Vad ska ni göra idag?

2009-06-17 @ 12:50:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kommer snart